lördag 2 april 2011

Goddag på er!
Det var en mycket piggare och gladare liten tjej som väckte oss imorse. Trots att hon fortfarande var lite varm så var det en klar skillnad mot tidigare dagar!
Vi startade morgonen med ett bad tillsammans med alla badankor, grodor & fiskar. Nemos blåa vän Doris har en gul tvillingkompis. Han hette tydligen faffa Lennart.
Efter ungefär 40 minuters lekande i vattnet fick Nicole tillbaka sitt trots! Jag ser det som
ett sunt friskhetstecken! Tänk att jag faktiskt saknat detta trots. Hon har vart så lugn och medgörlig nu sen hon blev sjuk att jag nästan glömt av att hon kunde vara trotsig ibland. Eller snarare nästan hela tiden :) Nu känner man mer igen henne och det är så himla skönt!
Just nu ligger både Nicole & Stefan och snarkar ikapp och jag håller på att läsa om nervsystemet. Alltså kroppen är så jävla (rent ut sagt!) fascinerande! Varenda liten millimeter är så genomtänkt. Jag skulle vilja att denna kursen pågick mycket längre än bara tio veckor. Jag skulle vilja ha mycket mer tid på mig att kunna gå igenom varenda liten detalj in i det minsta!
Nä, plugga nervsystem nu var det ja... Inget mera internetande.
Men först en kopp kaffe...
Hoppas ni får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar