fredag 15 april 2011

Idag har min lilla tjej namnsdag på Olivia. Jag sa det till henne förut och hon undrade om vi skulle ha kalas. Det är klart man tar det för givet när ett grattis finns med i meningen.
Hade dessvärre inte så mycket kalastillbehör hemma, så det fick bli lite fredagmys i vanlig ordning. Popcorn och "Så skall det låta". Nicole diggade Nanne Grönwalls dansande. Jag sa till Nicole att Nanne var ett penntroll.
- Mamma, stå upp, dansa lite penntjoll, fick man sedan höra så fort musiken började spelas efter det...

Nej, nu skall jag äntligen få sova, något som jag längtat efter större delen av dagen... Satt uppe och pluggade till halv tre inatt och steg upp med tuppen imorse för att grupplugga på biblioteket, så mina ögon har gått i kors en bra stund nu...
Hoppas ni har en trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar