torsdag 28 april 2011

TORSDAGEN...
startade med föreläsning och det var minsann en glad liten tjej som upptäckte en massa nya roliga saker när hon kom hem från dagis idag...

Jag hade klickat hem lite småpyssel. Nicole fick ju födelsedagspengar som fortfarande inte använts upp, så det blev fyra pussel till pusseltoken, ett spel och lite annat smått & gott.

Exempelvis det här toksöta lilla insektshuset i trä.
Här kommer nog många små filurer att få semestra i sommar...


Jag & Nici pusslade ute i kvällssolen på balkongen, medan Stefan roade sig med att olja trätrall. Han har nämligen vart så duktig att han häromdan skurade hela balkongen, inklusive alla plattor. Så nu var det dags att olja dom. Resultatet blev helt jäkla otroligt. Vilken förbättring alltså! Jag skall bjussa på lite bilder när balkongen är helt klar...
Sådär, nu är jag i fas med bloggandet igen. Ha nu en trevlig kväll mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar