måndag 13 september 2010

Var ofrivilligt ledig från jobbet idag igen. Men det kanske var lika bra eftersom den här förkylningen aldrig verkar gå över. Inte på nån av oss. Riktigt seglivad.
Dagen har gått fort som vanligt. Förmiddagen spenderade jag & Nici i lekparken och på eftermiddagen hämtade vi upp mamma/mormor på hennes jobb. Sedan åkte vi och hälsade på vår kära mamma/mormor/gammelmormor vid graven. Planterade fina blommor och putsade gravstenen, tände lyktan och la dit ett sött stenhjärta med texten "tänker på dig". Blev jättefint!



Sedan hälsade vi på min morfar på hemvägen. Märktes att han blev glad att vi tittade förbi, så det kändes bra. Skoj att se den gamle gubben igen, blir ju inte alltför ofta tyvärr...
Fick äntligen lämnat in min kamera på reparation också. Jag hade ju fått för mig att det bara var ett års garanti och har därför bara haft den liggandes här hemma sedan den så typiskt gick sönder under bröllopet vi var på i somras. Har småspanat på nya kameror, men kunde inte riktigt bestämma mig för vilken jag ville ha. Som tur var dubbelkollade jag garantilängden, fastän jag som vanligt trodde jag var så himla säker?!!, och hela två års garanti hade man visst på kameran. Nu är det bara att hålla tummarna för att det verkligen var ett garantifel också!

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla!
    Läser här att du lämnat in din kamera för koll.. På NetonNet? Magnus jobbar i servicen där, han sa han trodde sig sett dig när du gick därifrån. Han har inte sett dig på många år och var inte säker... Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Jaha, det måste vart jag! Det var i måndags på kvällen. Jaså han jobbar där... Kanske ser honom när jag förhoppningsvis hämtar ut den om några veckor då! Kram

    SvaraRadera