fredag 10 september 2010

Jag var ledig två dar och då passade min kropp på att vara sjuk... Usch, så trist!
Så nästan hela gårdagen tillbringade jag i soffan eller sängen så gott det gick. Även Stefan verkar ha åkt på samma sak, så han sov verkligen hela dagen han. Nicole tyckte nog vi var rätt tråkiga föräldrar igår som bara ville leka stillsamma lekar och mysa. Själv är hon bara lite snuvig fortfarande, men har lika mycket energi som vanligt. Jag fick försöka ta varje tillfälle i akt när Nicole vilade, eller var på sånt där lugnt läsa-bok-mys-humör, att ta igen mig lite på. Men det verkar ha hjälpt, nu idag känner jag mig mycket bättre. Allt halsont och huvudvärk är borta, bara lite snuva och seghet kvar.
Imorgon jobbar jag ett kortpass, men tills dess skall jag väl vara så gott som återställd tror jag.
Hoppas ni får en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar