måndag 20 september 2010

Om en halvtimme skall jag cykla iväg till jobbet, men redan halv tio lämnade jag Nicole till sitt älskade, efterlängtade "dais". Jag börjar ju inte förrän klockan ett, men fröknarna tyckte att 9.30 är en bra tid att lämna dessa dagar, så hon hinner leka av sig lite innan lunch och vila. Sedan hämtar Stefan henne vid fyratiden.
Jag får med andra ord bara nån timme på morgonen ihop med min lilla favorit :( Och många såna här 13-21-pass väntar mig de närmaste veckorna...
Men det får gå, jag är ju ändå jättetacksam och glad att jag fick schema. Och om sex veckor får jag komma med mitt egna schemaförslag! Att det blev såhär mycket kvällspass denna schemaperiod var ju för att jag fick ta det som blev över eftersom jag var ute i så sen tid. Jag hoppades ju in i det sista att jag skulle komma in på skolan nu i höst. Reserv 10 var jag. Reserv 7 kom in. Jag föll precis vid mållinjen, himla retligt. Men men, till våren har jag nya chanser och ännu mera hopp!
Nu kallar lunchen på mig kära vänner. Ha en bra dag ute i regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar