onsdag 22 september 2010

Gårkvällen spenderade jag hos Sophie & Therese med de andra brudarna.
Vi såg två avsnitt Desperate housewives, åt massa gott och hade det trevligt i vanlig ordning. Och jag fick presenter! Ni är ju för söta tejejer!


Små ljus i godisdofter, gott rättvisemärkt kaffe, lyxig choklad och fina örhängen.
Tack så jättemycket!


Idag var jag äntligen ledig efter att ha jobbat sex dagar i rad. Var helt underbart att slippa ställa klockan, vakna mitt i natten och behöva oroa sig för att man måste gå upp snart. Kunna sova hur länge man ville... Eller till 7,20 åtminstone, då min egna lilla väckarklocka tyckte det var dags att gå upp.
Hon verkar ha gått in i "normala" sovrutiner numera. Somnar runt åttatiden på kvällarna och vaknar mellan sju och åtta på morgnarna. Precis som vi vill ha det. Tack dagis!

Än så länge har vi inte hunnit med så mycket av dagen. Vart och handlat, lekt lite på gården och käkat lunch. Nicole skulle bestämt ha sin goa fleece hon fått av mormor med sig ut. Fastän jag förklarade att hon redan hade en jacka på sig och fleecen kunde stanna hemma så länge. Hon gallskrek tills hon fick tillbaks den och höll den sedan hårt hela rundan.



Vi hittade smultron ute på gården...

Tand nummer tolv (tvåan i vänster underkäke) kom förresten upp häromdagen. Nu har hon fått alla åtta framtänder och fyra kindtänder. Bara 8 små tänder kvar nu då!
Nicole somnade precis och jag tänkte hinna med att städa lite grann här hemma innan hon vaknar. Men först skall jag njuta lite av min alldeles lediga dag, dricka upp mitt goda, nya kaffe och ta en bit till av den lyxiga chokladen. Himmelskt gott alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar