onsdag 29 september 2010

Dagarna rinner ifrån mig... Har haft en hektisk både eftermiddag och kväll på jobbet idag, så det känns väldigt skönt att få vara ledig imorgon. Jobbar ju alla andra dagar denna veckan, så det är jag allt förtjänt av. Frågan är bara vad jag & min lilla favorit skall hitta på? Eftersom det är enda lediga dagen vill man ju hinna med så mycket. Vi skall åtminstone se till att njuta ordentligt av det fina vädret jag beställt inför morgondagen.
Och gissa vem som fick tillbaka sin kamera igår då? Haha, det gick ju på garantin, som jag för övrigt var så bombsäker på bara var ett år. Tur att jag dubbelkollade upp garantilängden där i sista sekund, min dumma snurrhjärna!
Så imorgon skall jag ta massa massa kort. Och filma Nicole stup i kvarten. Åh, min älskade kamera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar