söndag 15 maj 2011

Vilken mysig regnsöndag! Passade mig alldeles utmärkt då jag fortfarande är seg efter gårdagen... Var på födelsemiddag hos Emma och hade supertrevligt! God mat, massor av trevliga tjejer, vin och roliga spel. Skall nog ta och investera i ett sånt där kul ordspel, typ "alias", "med andra ord" eller vad dom nu heter? Dom verkar vara i princip likadana; man skall försöka beskriva ett ord och så skall ens lag gissa rätt. Och så finns det lite olika regler att följa då såklart, det är väl mest där dom olika spelen skiljer sig åt.
Skoj är det iallafall, speciellt efter ett glas vin eller två...

Nu skall jag dra fram tjocka humanbiologi-boken och försöka läsa några sidor, mest för att kunna känna att jag åtminstone pluggat något, om dock väldigt pyttelite, denna helgen. Bara tanken av att slippa göra om en endaste del från förra tentan nu vid nästa tentatillfälle, får mig att känna mig så otroligt mycket mindre stressad än vad jag hade behövt vara annars! Må dock mitt slapptänk inte hålla i sig i alltför många dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar