lördag 21 maj 2011

Idag fyller min farfar 90 år! Det är bannemej inte illa!

Vi firade honom i kolonin igår...

En tupplur i det fria...


Farfar & blomman han fick av mig, Stefan & Nici, som plötsligt ser väldigt ynklig ut på den här bilden ser jag... (Men den var väldigt fin i verkligheten!)

Ja ho ho leva, ja ho ho leva, ja ho ho leva...

Morfarbus

Syskonen mina

Voila, le cake!


Ja, det var en trevlig heldag det blev i kolonin... Men gaaaah vad lite jag fått pluggat de senaste dagarna. Begravning, 90-års firande, idag jobb och på måndag ett stängt dagis.... Ligger inte det minsta i fas känner jag. Men men, sånt är livet ibland. Har ju fortfarande några dagar på mig att ge järnet inför den stora sista tentan innan sommarlovet.

Hemmagjord gunga av en väska + lite snöre. Pappa vet allt hur man leker han...

Lördagsgodis!!!

Nu skall jag slumra till här. Krypa ner bredvid mitt kära lilla barn som jag saknat idag när jag vart på jobbet. Imorgon skall hon & pappa iväg på utflykt. Jag skall bara sitta hemma och plugga. Blä! Natti natti vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar