fredag 13 maj 2011

Hmm, himla mystiskt, inlägget från igår har spårlöst försvunnit... Ja ja, det är väl sånt som bara kan hända helt plötsligt antar jag.
Fick min tenta i handen idag och resultatet min flummiga lärare skickat mitt i natten stämde faktiskt, vilket innebar att jag klarade alla sju delarna på den där helvetes-tentan! Jag kan knappt tro att det är sant. Dessutom fick jag VG på fyra av delarna och en ynka liten halvpoängare ifrån VG på en femte del, surt. Men hur som helst är jag sjukt tacksam och riktigt chockad om jag skall vara ärlig. Jag måste gissat jäkligt bra många av kuggfrågorna.
Nu blir det Nicole-nattning och sedan lite vuxenfredagsmys tror jag. Skall ta mig ett glas rött och njuta av att allt pluggslit faktiskt inte var helt åt fanders.
Hoppas ni också har en bra start på helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar