onsdag 4 maj 2011

Jag & Karin blev själva hos henne igår på desperate-träffen. Men det var mysigt ändå! Hon hade gjort tokgoda bakelser. Jag var alldeles proppmätt när jag rullade hem på cykeln senare på kvällen.

Imorse när jag drog upp Nicole, med tanken att vi skulle förbereda oss för dagis, så klagade hon på magont och verkade allmänt hängig. Hon bara hängde över min axel, alldeles slö stackarn.
Så det blev till att hålla henne hemma idag och se hur det hela skulle utveckla sig.
Efter en tallrik gröt och lite lekande verkade hon dock precis som vanligt igen. Härligt!

Det är mycket spöken som gäller just nu. Och fantasin är det inget fel på.
Det ser väl vem som helst att den här ostskivan faktiskt var ett lite spöke!


Och mamma Mu såg också ett spöke i sin ost. Nicole gör ljudeffekter i bakgrunden.

Nu skall vi fika och sedan när jag lagt Nicole för en tupplur blir det till att sätta fart med pluggandet för min del...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar