lördag 6 november 2010

Igårkväll när jag kom hem från jobbet hade Stefan förberett en liten överraskning till mig. Jag kom hem till dukat bord med levande ljus, vin och till förrätt en god soppa. Sedan plockade han fram krabba och kräftor! Jag nästan tjöt av glädje. Som jag längtat efter skaldjur! Blev en riktigt mysig kväll och perfekt start på en helt ledig helg!


Imorse duk
ade jag & Nici fram stor frukost. En sån där med många olika pålägg, ägg, te, grönsaker, ja hela köret. Sedan tog vi oss ett bad och efter lunch gav vi oss ut på promenad med Hannes & My. Vi gick bort till kyrkogården och när småttingarna somnat tog vi oss en kopp kaffe ute i kylan.
Nu skall här lagas middag och sedan får vi se vad vi hittar på. Jag hann storstäda det mesta innan jobbet igår, och resten av lägenheten tog Stefan under dagen, så vi behöver inte lyfta ett finger vad det gäller städfronten på hela helgen iallafall och det känns jätteskönt!

Sedan har jag nåt jätteskojigt att berätta! Inatt fick Jenny en liten dotter! En liten Agnes blev det och jag är så nyfiken på vad det är för en liten filur. Hoppas hon skickar en bild snart. Massa brunt, lockigt hår skulle hon iallafall ha!
Så supermånga grattiskramar till dig mamma Jenny!

Trevlig helg mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar