söndag 28 november 2010

Har haft en bra helg! I lördags hämtade Stefan & Nicole upp mig efter jobbet. Meningen var att vi skulle ut till skogen för att plocka granris till balkonglådorna, men vi ändrade oss i sista stund och åkte hem till Stefans pappa med familj istället.
På vägen körde vi förbi Backaplan och där hittade jag till min stora lycka just den där jackan jag talat om! Den enda jackan i hela världen jag ville ha, som jag nästan blev lite besatt av, just för att den var slut... Så nu gillar jag den extra mycket, åh så käckt!
Sedan åkte vi som sagt till Nödinge och Stefans pappa. Nicole fick åka lite pulka och sedan drack vi kaffe och fikade.
När vi kom hem påbörjade vi en storstädning som vi idag fortsatte med. Nu doftar det rent och även lite julpynt har fått komma upp. Men ytters lite. Vi insåg när vi packade upp jullådan att vi typ inte hade någonting att pynta med. Och det mesta av det lilla som fanns var skitsaker jag gärna byter ut...
Har även fått köpt en sula till skorna idag, så nu håller jag alla tummar & tår att det skall sluta bli skoskav när jag går.
Nä, nu skall jag dricka en kopp glögg. Borde väl egentligen hoppa i säng, men what the hell, det är ju faktiskt första advent idag och då jäklar måste glöggen invigas!


Vårt glöggsortiment

Hoppas ni haft en trevlig första advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar