söndag 14 november 2010

Idag säger vi grattis till alla pappor. Bland annat den här pappan!


"Gattis pappa!"

Gemensamt dataintresse...

Hon kan bygga höga torn alldeles själv nu...

Nicole har firat pappa med en finfin teckning. Bättre fantasi hade inte den där mamman idag.
Och så hade hon tydligen tagit med honom till Sjöfartsmuseet medan jag jobbade i förmiddags. De hade kollat på tooooa tisken, berättade hon när jag kom hem.

Helgen har gått i ett rasande tempo och jag har inte ens hunnit känna av att det är helg. Igårkväll somnade även jag när jag försökte natta Nicole, så jag tar igen lördagsmyset ikväll istället. Jag börjar ju inte förrän klockan fyra imorgon och jag & Nicole har inte en enda plan för dagen, så jag kan vara uppe hur länge jag vill ikväll med gott samvete.
Det firar vi med ett glas vin & några bitar choklad. Har ni testat Tarragona med hackade cashewnötter ännu? Ny favvo här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar