fredag 12 november 2010

Igår var vi lediga, jag & min lilla favorit, som för övrigt blev hela tjugotvå månader igår. Om bara två månader är hon redan två år. Två år. Knäppt alltså!
Vi startade vår dag med att h
älsa på en liten bebis. En liten 5-dagars yttepytte vid namn Agnes. Så liten. Så otroligt söt.
Man blir ju inte lite bebissugen igen när man får snosa på en sån där liten goding igen... Men här skall allt hinna pluggas ett par år innan vi skall ha så
skoj.

Agnes höll på att greja med tungan, räcka ut den och sådär som små bebisar gör. Givetvis skulle Nicole härmas.


Sedan tog vi en promenad till stan och där mötte vi upp Emma. Efter lite smått kikandes i några affärer tog vi en fika på Fröken Olsson. Nicole hade fullt schå med att städa upp efter oss, den lilla pedanten. Vem kan hon ärvt det från tro?



Idag har det vart jobb, så dagen har flutit på i vanlig ordning.
Nu ligger Nicole och sussar och själv är jag inne på mitt andra glas rödtjut.
Börjar bli sådär lagom mosig i huvudet, så det är väl dags att krypa till kojs strax.
För imorgon är det helg och jag jobbar som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar