lördag 3 juli 2010

Vilka härliga dagar! I torsdags efter jobbet cyklade jag direkt hem och hämtade upp Nicole. Vi packade snabbt ihop en liten ryggsäck, köpte med oss pizza och begav oss sedan iväg till Slottskogen. Där mötte vi upp några kompisar och satt i solen och myste kvällens sista soltimmar.
Igår hämtade Stefan och Nicole upp mig
efter jobbet och vi åkte ut till Askimsbadet för att avnjuta några timmar i kvällssolen. Stefan & Nicole hade vart där och busat halva dagen redan. Byggt sandslott och badat. Det var verkligen bra för barn på den badplatsen, så dit blir det nog en hel del dagar jag slutar jobbet klockan ett känner jag på mig. Då får Stefan & Nicole hämta upp mig, sen är det ju nästan bara raka filen dit, perfekt!
Idag börjar jag jobba först klockan fyra, så jag & lillskruttan får se vad vi hinner med. Att det blir några timmar ute i vackra vädret är ju en självklarhet förstås...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar