onsdag 28 juli 2010

I gårkväll tittade tand nummer åtta ut (2.1:an), så nu har hon tre framtänder där uppe och det tar nog inte många dar innan den fjärde bryter igenom den med. Tänk vad länge vi väntade på att de två små sockerbitarna i underkäken skulle få sällskap. Åtta månader. Men nu poppar de upp var och varannan dag känns det som.
Just nu är Ninni och handlar frukost, hon skall bjuda oss på en överraskningsfrukost idag. Under tiden skall jag packa väskan och få liv i min sömnälskande sambo. Blir troligtvis Askimsbadet idag skulle jag tro.
Och vet ni? Vad jag såg på väderkartan häromdan, så skulle det regna tre dagar i rad med start från imorgon. Nu tog jag mig precis en titt igen och nu skall det inte regna förrän nästa onsdag istället!!! Visserligen skall vi bara ha 18-20 grader och en sol med lite moln runt sig, men det kan man ju faktiskt leva med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar