fredag 30 juli 2010

Och regnet bara öser ner... Fast det är allt lite mysfaktor med det hela när man sitter här i mysbrallor framför datorn med en kopp kaffe, och regnet bara vräker ner utanför fönstret. Både Nicole & Stefan ligger nerbäddade och tar sig en tupplur, här hemma storstädades det för fullt igår och åtta maskiner tvätt tvättades, så jag kan med gott samvete bara sitta här i allsköns ro och gotta mig. Skall nog ta och fixa till bloggen, som jag tänkt i typ ett halvår nu. Är så trött på layoten och igår bytte jag äntligen bakgrund. Var bara det att den förra var lite lurig att ta bort, så det var dubbel uppsättning där ett tag. Stefan skulle hjälpa mig, men råkade ta bort hela mallen, med bilder och rubbet. Efter ett tag lyckades han återställa det, så det får vara såhär nu tills jag hinner ändra det som ändras skall...
(Och vad hände med teckensnittet nu då, om jag får fråga?? Varför kan man inte välja stil längre?... Hmm... Ja, som sagt, bloggen är under renovering, så det blir lite knasigt nu några dar....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar