onsdag 7 juli 2010

Förstår inte vart eftermiddagarna skenar iväg?! Och det är likadant varenda kväll. Jag tänker att jag kan lägga mig tidigt imorgonkväll istället, men så likförbannat kommer man aldrig i säng kvällen därpå heller. Och inte nästa eller nästa... Ångrar sig ordenligt varje morgon däremot, de där hemska minuterna när klockan ringer och man inser att man förbrukat sin sista snooze. De där hemska minuterna man försöker komma på vad man kan göra för att bara få några små extra minuter till i den varma, sköna sängen. Om jag struntar i att borsta håret, då kan jag nog ligga kvar en minut extra... Om jag hoppar frukosten sparar jag kanske en hel kvart...
Nej, jag är ingen morgonmänniska jag!

Jag hade massa saker jag tänkte få gjort ikväll men icke. Fick iallafall tvättat lite kläder vi skall ha med på lilla minisemestern. Imorgon MÅSTE jag fixa och dona hela kvällen för att få packat med allt. På fredag sticker vi till Mariestad nästan direkt efter jag slutat jobbet, så där har jag ingen tid att vela med packning och grejer.
Vi skall spendera några dagar hos Nicoles farmor. Mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar