lördag 17 juli 2010

Igår mötte jag upp Nicole, Stefan och hans vänner ute vid Askimsbadet efter jobbet. Kom lagom till maten var klar, så där satt vi och avnjöt grillat i den sköna kvällssolen.
På hemvägen tog jag & Nicole en sväng förbi Sophie & Therese, där även Karin & Anna höll till för lite balkonghäng. Fick god melonsallad och ett glas vin, supermysig avslutning på kvällen.
Sedan traskade jag & skruttan hemåt för det är ju jobbhelg för min del.
Snart skall vi promenera ner till Vasastan, där skall vi möta upp Arent & co. Blir lite sen middag på nån thairestaurang. Borde väl egentligen lägga mig tidigt eftersom jag skall upp med tuppen även imorgon, men man måste ju faktiskt ta till vara på sina få lediga timmar och leva lite också. Vad gör det egentligen att vara lite trött imorgon när man kan sova dygnet runt sen om hundra år?! ?!
Nicole sov så sen tupplur med sin trötta morsa i eftermiddags, så hon lär ju ändå inte kunna somna på ett par timmar...
Trevlig kväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar