torsdag 2 juni 2011

SOMMARLOV!
Vet inte om jag riktigt förstått det ännu?! Inget mer pluggande på tre månader, kan det liksom verkligen stämma?
Hade en mycket trevlig gårkväll. Möttes upp direkt efter tentan och satte oss på en liten pub för att öla in vårt sommarlov.
Senare på kvällen drog vi oss tillbaka mot Götet och avslutade kvällen där med ytterligare några öl. Tur att det inte gick någon nattrafik, så man var tvungen att passa den sista vanliga vagnen, annars hade det nog lätt blivit senare...
Var hemma redan innan kl ett, så imorse när Nicole väckte mig var jag faktiskt inte så trött ändå.
Förmiddagen spenderade vi med Hannes & My på sjöfartsmuséet. Jättemysigt hade vi. Kollade på alla saker och åt god lunch.

Sedan på hemvägen tog vi en kaffe och spanade på båtarna i hamnen...

Nu skall jag & Nici laga lite middag och slänga i oss. Senare ikväll blir det träff med några av mina kära desp.-vänner som jag fått hoppa två veckor i rad nu pga allt tentaplugg... Men nu är det slut med det, nyp mig i armen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar