torsdag 9 juni 2011

Sitter här och mumsar på färskpotatis med smör. Massor av smör. Bästa kombon! Och så lite färskt bröd med skinka på. Ica's rökta skivor i TUNNA skivor. Kan jag varmt rekommendera, supergod!
Är nyligen hemkommen från jobbet och borde väl ta och sova strax, för jag börjar tidigt imorgon igen... Men jag är inte ett dugg trött ännu.
Var nog det sista kvällspasset jag jobbar på i alla fall över två veckor hade jag tänkt, åtminstone fram tills mitt schema drar igång.
Gillar ju inte dessa kvällspassen, mycket för att det blir sånt himla meck varje gång, eftersom Stefan oftast inte har möjlighet att komma hem och ta över Nicole redan innan halv fyra... Och att lämna in henne på dagis för 1½ timme är ju liksom inte så värt. Så idag var min syrra snäll som ställde upp en stund.
Det positiva med den här vikariepoolen är att det verkar behövas folk heeela tiden, jag blir fullkomligen bombaderad med jobbförfrågningar, så nu har jag bara lagt mig tillgänglig för dagpass hädanefter. Jag är ganska säker på att jag får jobba de dagar jag vill ändå, perfekt!
Nä, nu ligger maten i magen och tandborsten och sängen väntar på mig. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar