måndag 27 juni 2011

Vi har haft en underbar midsommarhelg!
Firade på Orust i år igen, med Sara, Christian, Åsa, Daniel & några andra + tre hundar.

Försöker få till ett fint familjefoto...

... men det är lättare sagt än gjort!

Sill-lunch

Åsa & Daniel

Åsa blev nya lekfavoriten...

... Christian är ganska bra på att leka han med...

På väg ner till havet på midsommardagen, med sol!

Grillkväll

Troya jagar boll i vattnet

Frusen vovve efter ett långt dopp


Jaa, vi kunde inte haft det mycket bättre. Möjligen lite trevligare väder på självaste midsommarafton, men de nästkommande två dagarna vägde upp det där mulna, blåsiga midsommarvädret med massor av sol! Kunde ligga vid havet både i lördags & söndags!

Idag började mitt schema och om två veckor är det redan dags för semester! Fick jobbat i princip alla pass jag satte upp mig i vikariepoolen dessa tre veckorna, så det känns riktigt gött att kunna unna sig semester med gott samvete snart.
Men.... min mobil är trasig igen! Suck, jag håller verkligen på att få ett psykbryt på den snart. Måste lämna in den i veckan och är livrädd för att dom skall fula sig och försöka hävda att det inte är ett garantifel. Fuck touschscreen, aldrig mera!
Börjar nästan vilja ha en gammal hederlig tråktelefon istället, utan varken kamera eller kul finnesser. Dom verkar ju i alla fall hålla i mer än några månader...
Är lite sådär lagom bitter, men annars är det bara bra!
Hoppas ni haft en kanonhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar