tisdag 14 juni 2011

Hade en trevlig gårdag, Ninni & hennes amerikanske boyfriend var här på middag. Var tvungen att prata engelska en hel kväll (!), men efter ett glas vin kändes det faktiskt inte så jobbigt ändå :) Jag hade övat mig lite, typ halva eftermiddagen, genom att tänka på engelska. Vi grillade och hade det supermysigt. Åh, vad jag saknat lilla Ninni!
Dagen idag har jag & Nicole spenderat på Liseberg tillsammans med mamma/mormor & syster/moster. Nicole ville knappt slita sig från kaninerna hon sett fram emot att träffa så länge nu. Vet inte hur många gånger vi var där och kikade på dom... Åkpass hade hon också den lilla damen, så vi turades om att åka massa skoj med henne. Hade en kanondag!
Tog en hel del bilder på mobilen, eftersom jag glömt kameran hemma. Och tror ni inte att mobilhelvetet låste sig, precis som förra veckan, nu när jag skulle föra över bilderna till datorn? Ångest!
Som tur var lyckades jag rädda dom genom att starta upp mobilen utan simkort för att komma förbi pinkod-tryckandet... Så bilderna är nu sparade, men mobilen är ju typ trasig igen. Suck, säger jag bara, vilket jäkla skräp alltså! Orka lämna in på lagning och betala massa pengar för sådan här skit!
Imorgon blir det bildregn från vårt Lisebergs-besök, är toktrött nu (och så jäkla arg på min dumma telefon!!!) och en ny jobbdag väntar tidigt imorgonbitti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar