torsdag 16 juni 2011

Jag & Nicole var för lata för att gå ut och leka i eftermiddags, så vi njöt av solen ute på balkongen istället.
Nicole blev alldeles till sig när jag la ut ett täcke vi skulle sitta på. Hon hämtade hela sitt lilla bibliotek och "alla vännerna"
(Nini, Bä & nyaste tillskottet Lisebergskaninen).
Sedan satt vi där och hade det mysigt med en kopp kaffe alt. saft och alla våra böcker & tidningar...

Erbjuder China lite läsning...

Lite tjurig över något (som vanligt... åh, detta trots-trilsk!)

Nicole skulle bestämt ha nappen där nån gång på eftermiddagskvisten. Det fick hon om hon hade tänkt lägga sig, sa jag. Och det hade hon tydligen. Pyamas, en flaska välling & tre nappar senare låg hon i sängen och somnade gott redan innan klockan slagit sex.
Det händer ju inte direkt ofta... hoppas bara hon sover hela natten nu då, för jag skall vara på jobbet redan klockan sju imorgonbitti och är ganska osugen på att bli väckt av pigg lite rackare mitt i natten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar