torsdag 30 juni 2011

Goddag goddag! Underbara dagar här... Nu har sommaren kommit på riktigt! Har försökt ta vara på alla lediga små stunder och spendera dom utomhus.
I tisdags efter jobbet kom ju mamma/mormor och vi kunde avnjuta solen till en fika ute på gården.
Igår jobbade jag bara till 12,30, så efter jobbet mötte jag upp Karin. Vi tog bussen ut till Askimsbadet (på en kvart!) för att joina Stefan & Nicole som åkt i förväg. Jag tog årets första dopp och jag överlevde! Det skulle tydligen vara nitton grader i vattnet, så det vore ju pinsamt annars...
Senare på kvällen kom Anna & Petter dit och vi grillade allihopa. Supermysig dag!
Idag bär det av till farmor & farfars koloni. Och det verkar bli bra uppslutning! Ylva skall kika förbi och min syster. Sedan kommer säkert även pappa/morfar, det brukar ju inte dröja länge förrän han tittar förbi när Nicole är i krokarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar