torsdag 30 december 2010

Nicole verkar vara bra nu (peppar, peppar...) HURRA för det!
Just nu vilar hon sin middagslur och jag håller på att tvätta ytterligare fyra maskiner, samtidigt som jag viker de fyra maskinerna jag tvättade i förrgår och spånar på en nyårsmeny. Städade precis klart sovrummet, bytte alla sängkläder och med det är storstädningen av hela lägenheten klar. Känns så skönt att få städa bort alla magsjukebaciller. Tvättade om alla handdukar, sängkläder och de flesta av Nicoles gosedjur, så nu känns det minsann fräscht här igen!
När tvätten är klar skall jag bege mig iväg till systemet samt mataffären och inhandla allt vi behöver för en trevlig nyårsafton här hemma. Sen kan jag andas ut och invänta årets allra sista dag i lugn och ro.
Imorgon blir det jobb igen för min del och det skall faktiskt bli skoj efter att ha hållit mig hemma i tre dagar med den sjuka lilla fröken. Dessutom blev jag så gott som helt frisk själv också från mitt snörvel och halsont. Bra timing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar