onsdag 8 december 2010

Igår fick jag ett efterlängtat samtal. Det var Ylva som hade kommit hem igen efter att ha varit borta i Sydafrika fem hela månader! Så himla skoj att ha henne hemma igen, hoppas hon stannar i Göteborg ett tag nu iallafall :)
Som bra var hade hon inga planer för kvällen, utan kunde komma förbi på Desperate housewives-träff. Tyvärr blev vi inte så många för varken Hoa, Anna eller Emma kunde komma, men det var ju skoj att få hit Ylva och dom andra
iallafall.
Just nu ligger Nicole och vilar och jag satte mig precis ned här vid datorn efter att ha gjort i ordning jättemånga matlådor. Stefan stod halva kvällen igår och lagade olika maträtter och jag har idag fortsatt komplettering med olika tillbehör, så nu har vi hela frysen full med massa olika färdiglagade rätter igen!
Strax skall jag väcka den lilla pluttan, men först hoppas jag hinna beställa lite julkort. Dessa små pysselprojekt som aldrig verkar tar slut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar