tisdag 28 december 2010

Julafton del ett; jullunch hos mamma/mormor & Styrbjörn plus mina syskon.


Julafton del två; julmiddag hos Nicoles farfar & bästemor med fastrar, respektive & kusin Frida.

Två små halvbuttra tomtar

Nicoles faster Gunilla tillsammans med Oyvind & kusin Frida

Vi

Faster Christine med hennes Andreas & faster Malin

Nicole, faster Malin & kusin Frida

Ivrig väntan på tomten...

Och så kom äntligen den där efterlängtade tomten!


Juldagen spenderade vi hos Stefans morfar Pelle där Stefans mamma plus systrar på hennes sida var med. Inklusive allas respektive plus barn då förstås.

Hela ligan på mammans sida...

Nicole matar minikusin Julia med lego


Mitt i julklappshavet.
Tack för alla fina julklappar, vi är jättejättenöjda med allt!

Provar nya prinsessdressen...


Annandagen spenderade vi hos min farmor & farfar tillsammans med pappa/morfar plus mina syskon igen.


Det var vår jul det. Jag är supernöjd! Fick tre mysiga dagar tillsammans med alla familjemedlemmar och hade det verkligen hur bra som helst.
Och Nicole fick så otroligt många julklappar. Tokfina! Tack så jättemycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar