måndag 6 december 2010

Åh, vilka underbara vinterdagar vi haft! Behaglig temperatur och massor av snö.
Igår kom min farmor & farfar hit på adventsfika och efter det gick vi ut hela familjen och lekte i snön.
Idag har jag & min lilla tjej vart ute på gården och busat i all snö. Vi byggde en nödubbe. Nicole vill titta på "toa nödubben" (stora snögubben) från fönstret hela tiden.



Nicole fick följa med mig till jobbet i eftermiddags, för Stefan var hos tandläkaren.
Han hade inte vart där på x antal år, men inte ett enda hål hade den lilla turgrisen ändå.
Jag hade räknat med att vi skulle få betala hur många tusen som helst för att behöva laga typ hela käften på honom. Nu när det inte var nåt alls, så känns det som man vunnit på lotto!
Imorgon är vi lediga igen, jag & min lilla favorit. Vi skall starta dagen med tvätt klockan åtta, så det är snart dags att hoppa i säng.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar