onsdag 20 oktober 2010

Igår var en ledig dag för mig & lilltjejen, men det var full rulle hela dagen lång ändå.
På förmiddagen åkte vi till Jennys nya fina lägenhet och kikade. Riktigt nice verkligen! Där åt vi lunch och drack kaffe.
Sedan tog vi oss en promenad ner till Haga, där den desperata myskvällen skulle hålla hus. Nicole fick vara med hela kvällen denna tisdag, för Stefan behövde jobba. Men det hade lilla damen nog inget som helst emot, så mycket som Karin alltid busar med henne!
Idag har det vart jobb, dagis och allt sånt där vardagligt igen.
Man hinner verkligen ingenting på de här eftermiddagarna... En sväng förbi affären på väg hem från dagis, en snabblagad middag, bada och
sedan är det redan kväll och läggdags.
Jag hade gärna joinat resten av lilla familjen och krupit till kojs för länge sen, men jag hade verkligen behövt ta en dusch först. Och jag orkar inte. Snark.
Så jag sitter här och laddar och laddar. Några bitar choklad till, sen skal jag nog orka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar