torsdag 14 oktober 2010

Idag kör vi...

inbakad fläta...

rosa naglar...

... och om den här lilla damen själv fick bestämma, även rosa lackskor.
Men det är lite för kallt för det idag säger mamma.



Jag frågade om hon inte skulle packa ner en bok vi kunde ta med hem till Jenny?
En halv sekund senare står hon i hallen och har fullt shcå med att få på sig de små prinsesskorna.
- Enny, Enny!, ropar hon glatt.
Sedan hämtar hon en liten väska och packar ner en bok i ena facket. När jag kollade till henne för några minuter sen höll hon på att packa ner sin mobil och nya lilla Hello Kitty-portmonän hon fått av mormor. Den agerar numera nappfodral.
En tjock tröja har hon också fått på sig. Bäst att vi går nu...


21 månader stor idag. Inte ett dugg liten längre ju.

4 kommentarer:

  1. Grattis lilla Nicole! Vilka fina bilder du lägger upp Camilla! Längtar till jag får se er igen! Kram

    SvaraRadera
  2. Glömde visst avsändare... Blir lätt så när inte alla hästar är hemma... Kramen och förra meddelandet var från Ylva

    SvaraRadera
  3. Ja, nu ÄR hon stor! Så stor att jag tycker det är dags att mamma Camilla slutar att uppge sin dotters ålder räknad i månader... Hon är snart 2, ok? :) Längtar tills jag får träffa er om mindre än två veckor! PUSS

    SvaraRadera
  4. Tack Ylva! Vi längtar efter dig med!

    Helena: På 2-årsdagen slutar jag räkna månader, det har jag redan bestämt. Och till folk som frågar om hennes ålder svarar jag snart 2. Så det så! :)
    Puss på dig med

    SvaraRadera