lördag 15 augusti 2009

Middagen blev ganska lyckad. Maten blev jättegod men var inte på långa vägar klar när våra gäster punktligt ringde på dörren kl 18. Kändes lite pinsamt att de fick vänta så länge på maten, men vi hade trevligt och satt och snackade i köket så länge. Dessutom hade Stefan glömt köpa efterrätt, så jag fick lov att vara så huslig och slänga ihop en kladdkaka till kaffet.

Och vet ni vad Nicole fick i 7 månaderspresent? EN TAND! Jag som hållit utkik varje dag på en liten vitaktig prick i underkäken, blev jätteförvånad när det helt plötsligt hade växt ut en sylvass liten tagg på ett helt annat ställe. Den måste växt hur snabbt som helst, för jag har verkligen kollat och känt varje dag utan att se den. Antagligen därför hon varit lite kinkig det senaste... Hoppas hon är en gladare bebis imorgonkväll, för då skall jag på grillfest hos Anna ute på landet. Och jag skall sova över dessutom. Känns lite vemodigt att inte få komma hem till Nicole på natten, men nån gång måste väl bli den första att sova ifrån varandra. Hon kommer nog ha det jättemysigt med sin pappa och leka så mycket att hon inte ens märker att jag är borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar