söndag 16 augusti 2009

Gårdagens grillfest blev lyckad trots regnet... Vi satt ute hela kvällen under en stor markis och hörde hur regnet smattrade, riktigt mysigt faktiskt. Hade lite nostalgikänsla under kvällen, kändes som man var sexton igen, för det var ungefär då jag senast var på fest hos Anna. Var skoj att träffa hennes gamla kompisar igen och även en liten del av det gamla "Kålleredspacket" dök upp, var nog tio år sen man såg dom sist, haha!
Jag och två till hade blivit lovade skjuts hela vägen hem till Göteborg mitt i natten.
Jag hade visserligen ställt in mig mentalt på att vara ifrån Nicole ett helt långt dygn, men det var jätteskönt att få vakna hemma bredvid sin lilla mysunge istället!

Dagen idag har varit seg. Minst sagt. Fick sovmorgon till halv elva och passade på att vila lite till när Nicole tog en tupplur förut, men jag är ändå jättetrött. Jag hade önskat mig tråkigt väder idag, så man kunde vara hemma och slappa hela
dagen lång med gott samvete. Och visst regnade det även idag...

Nä, nu skall jag häva en stor kaffe och sedan ha filmkväll med Nicole. Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar