söndag 30 augusti 2009

Det gick hur bra som helst att jobba igår, var nästan lite trevligt faktiskt. Efter några minuter kändes det inte att man vart ledig nånting alls. Kom till och med ihåg PLU-koder på alla möjliga varor, även palsternacka! Det ni! Satt i kassan på den pyttelilla familjeägda Icabutiken i Hallsås, mitt favvoställe. Där är det mysig stämning och alla känner alla. Utom jag då som inte alls kommer därifrån. Och alla barn som var med sina föräldrar och handlade, dom är ju för söta alltså.
När jag kom hem hade Nicole precis somnat :( Då kändes det verkligen att jag vart ifrån henne en hel dag. Jag bara hoppades att hon skulle vakna till så vi kunde busa lite. Har ju vart ifrån henne några timmar på dan och en hel kväll
ibland, men inte så här, helt nykter och många långa, sega jobbtimmar.
Eftersom var och varannan kund handlar tacos på lördagar var jag grymt sugen på det när jag kom hem. Så det fick bli taco-myskväll innan jag däcka i soffan bredvid min lilla gosfia.

Idag har Jenny vart här på en snabb kaffe och strax skall jag och Nicole promenera till stan och fika med några vänner.
Ha en trevlig söndag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar