tisdag 4 augusti 2009

Igår var jag & Sara på Liseberg för att sjunga allsång och trängas med folk. Jättetrevligt faktiskt, över min förväntan! Vi har planer på att försöka knipa varsin bingoplats nästa måndag och vinna resecheckar, men då gäller det nog att vara där fasligt tidigt. Frågan är om man orkar sitta och vänta så länge innan, och om man i så fall kan smygdricka lite på medsmugglad alkohol i oskyldiga läskflaskor? Då lär det ju inte bli tråkigt iallafall, som en lång förfest liksom...

Idag har jag & Nicole träffat "mina mammor" över en fika. Efter några veckors semesteruppehåll hade
såklart alla bebisar växt jättemycket.
Kvällen har jag spenderat bebisfri hos Tess & Pops med Wii fit. Så skoj och så nyttigt!

Nu skall jag nana för imorgon har vi blivit lovade SOL! Då skall vi utnyttja soltimmarna till max.
Godnatt mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar