fredag 11 november 2011

Jag fick praktikplatsen jag ville ha! "R45:an" - en rehabiliteringsmedicinsk avdelning, kallas även för "vuxenhjärnskadade". "Verksamheten inriktar sig på bedömning och rehabilitering av vuxna i arbetsför ålder med sjukdomar och/eller skador inom rörelseapparaten och inom centrala och perifera nervsystemet.
Dessutom hamnade typ hälften av det lilla gäng jag hänger med på samma avdelning, så det känns extra skoj! Visserligen går ju vi elever nästan aldrig tillsammans, men det kan ju vara mysigt att käka lunch hop ibland och sådär. Så om lite drygt två veckor är det dax, spännande!


Strax skall Nici & jag åka in till stan och möta upp min lilla farmor. Vi skall strosa lite i affärer, spana in julpynt och förhoppningsvis hitta några brallor till Nicole. Helt plötsligt har hon typ inga byxor känns det som! Och så måste jag kika lite på mobiler. Jag MÅSTE skaffa mig en ny telefon. Typ nu. Jag går bananas snart alltså!
Hoppas ni får en trevlig dag idag 11.11.11!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar