måndag 21 november 2011

Heldag i skolan och sedan en skön kväll på Manana med Åsa & Helena. Bra start på veckan! 
Under tiden har Nicole roat sig med moster & mormor. Hon hade lurat iväg dom hela vägen till Plikta :)
Fick mitt schema för praktiken idag också. Är ledig alla röda dagar kring jul & nyår! Dessutom var jag ledig fyra av fem helger. Nice! Dock lyckades min enda praktikhelg sammanfalla med den enda lördagen jag var uppbokad, för Oskars dop. Men det skulle nog inte vara några problem att byta tydligen...  
Och så känns det lite trist att missa Nicoles luciafika på dagis detta året med, men men pappa duger ju bra såklart... 
Och sen är det väl bara att ställa in sig på typ nada sömn vissa nätter. De sju kvällspassen jag fått ligger givetvis placerade med ett tidigt pass dagen efter. Varje gång. Suck. Så ja, jag kommer väl vara hemma 23.30 och behöva gå upp 04 dan  därpå. Härligt utvilad man kommer vara! Men jag är som sagt nöjd ändå. Jag får ju nästan alla helger ihop med Nicole + ungefär en extra ledig dag per vecka vi bara kan mysa och hinna umgås på. Om jag nu lyckas plugga undan det värsta medan hon sover middag eller nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar