söndag 13 november 2011

 Idag säger vi grattis till alla pappor!
Vår egen här hemma har väl inte blivit firad sådär värst mycket. Jag kom på någon gång vid elva-snåret att det var fars dag, så vi slängde snabbt ihop lite frukost på sängen + en finfin teckning till vår morgontrötta sömntuta. (Som till sitt försvar visserligen suttit uppe och jobbat halva natten...)

För er uppmärksamma kanske ni såg att vi skrivit fint med kaviaren :)

Nu skall jag vika världens tvättberg, tvätten från två omgångar. Vi snackar typ 6 ikea-kassar. 
Helt makalöst att den där sablans nytvättade tvätten  blir liggandes så ofta... 
Måste komma på nåt gott att muta mig med bara. Hmm, jo det finns nog lite nötter i skafferiet jag skall kunna locka mig med + något trevligt tv-program... Ja, så får det bli.
Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar