onsdag 16 november 2011

Imorgon blir det äntligen dagis igen för Nicole, hon har vart hemma snart en vecka nu pga ledigheter och så den där hostan då i början på veckan... 
Men vi har aktiverat oss ganska bra ändå och vart riktigt sociala av oss, hunnit med massor av dejter. I måndags träffade vi Hannes & My, igår var vi hemma hos Karin och träffade de andra tjejerna, idag har vi först umgåtts med Jenny & Agnes och avslutade sedan dagen med en Camilla & Fanny-träff. 
Så imorgon är det back to reality som gäller. Nicole tillbaks till dagis då som sagt, medan jag antingen skall jobba om jag behövs, eller annars plugga.
Och vet ni vad? Jag lyckades äntligen bestämma mig för vilken mobil jag skulle välja... Så inom kort blir jag Samsung Galaxy S2-ägare!!! Stefan har vart det sedan några timmar tillbaka och jag stormlängtar tills min vita skönhet skall komma! Jag som vart kamera-i-mobil + internet-lös i snart ett halvår nu kommer knappt ihåg hur det känns att bara kunna knäppa av en bild sådär när man har lust. Åh, lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar