söndag 29 augusti 2010

Vid halv tio-tiden imorse begav jag & Nici oss iväg till Hannes & My för att få leka av oss lite. Det var länge sen sist, så det blev så klart lite extra trevligt.
Efter det gick vi hem och väckte trött-pappan som spenderat hela natten framför datorn. (M
ed jobb hoppas jag :) ) När vi fått liv i honom åkte vi iväg till lite butiker. Först ut var Klädkällarn, men vi hittade inga större fynd där. Sedan åkte vi till Rusta och därefter storhandlade vi på Coop Forum. Och varje gång vi storhandlar tänker jag lika dant; det här var sista gången Nicole följde med!
Nästa gång skall vi nog planera in det bättre och dumpa av henne hos nån snäll barnvakt på vägen :) Man blir helt genomsvettig av att gå i affärer med en sprallig 1½-åring och samtidigt försöka tänka vettigt och koncentrera sig på storhandlingen. Att man aldrig lär sig?!
Fick äntligen införskaffat oss ett halkskydd till badkaret, så nu kunde den lilla badälskaren få sitta och plaska i badet medan mamma Mu grejade med annat i badrummet. Helt perfekt!
Nu sover båda mina små godingar här hemma, så jag får väl se vad jag skall hitta på. Har ju ett och annat pyssel att ta tag i, så rastlös lär jag ju inte behöva bli ändå.
Hoppas ni haft en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar