tisdag 10 augusti 2010

Vi hade en underbar heldag ute vid havet. Tog färjan ut till Brännö på morgonen och promenerade sedan ut till Galterö. Där hittade vi en mysig liten vik där vi höll till hela dan. Var inga andra där, bara massa får, till Nicoles stora lycka. Bä, bä. När jag & Nicole tog oss en tupplur vaknade jag av att ett nyfiket litet får stod och buffade mig på huvudet och försökte sno vår matsäck. När jag nästan slumrat till igen hoppade en gräshoppa på min panna. Sen gav jag upp :)

Vi grillade korv fram på eftermiddagen och var inte hemma förrän närmare niotiden på kvällen. Har vart jättemysigt och inte en enda dropp
e regn!
Nicole blev helt betuttad i
Joel, Stefans kompis 8-årige son . "Dodo" kallade hon honom och följde med honom överallt. Ville hålla honom i handen och härmade allt han gjorde. Han var jättegullig mot henne och dom var så himla söta.
Flera nya ord poppade ut ur den lilla munnen
idag, bl.a. "ko" = sko och glass. Hon stod utanför affären och sa glass till alla som kom ut med glass i handen. Gick ju inte att göra annat än att gå in och köpa en till henne då :)

Stefan kom på nåt smart med ryggsäcken; den bidde en bärmes!

Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar