torsdag 12 augusti 2010

Efter jobbet idag mötte jag upp några gamla LSG-vänner för en fika på stan. Är så otroligt glad att jag jobbat där och kan faktiskt sakna "LSG-tiden" lite titt som tätt, även om jag inte ångrar en enda sekund att jag sa upp mig. Jag har ju iallafall LSG att tacka för dessa goa vänner man fått för livet!
Sedan kom Stefan & Nicole in och vi gick vidare uppåt avenyn för att åtminstone få ett litet smakprov av årets kalas. Jag jobbar ju tidigt hela veckan och på måndag åker vi till Norge, så det blir ju inte så mycket mer kalasande än så för min del.
Satt uppe på en takterass och tog ett varsit glas och gick sedan en runda och kolla på folk. Älskar att hålla igång efter jobbet, så man inte bara åker hem och säckar ihop!
Nä, nu skall jag hoppa ner i säng och ligga och lyssna på regnet som bara öser ner utanför. Mys pys!
Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar