lördag 28 augusti 2010

Gårdagen på dagis gick bra den med, vi var med på samlingen & ute på gården och lekte utomhus. På måndag skall vi testa att jag går därifrån i 10 minuter, så vi får väl se hur det går då...
På eftermiddagen var Jenny här en stund och vid sjutiden mötte jag upp några jobbarkompisar vid "Carlssons garage". Det dracks öl, shottar & snackades skit. Sen gick vi vidare och bowlade. Jag vann nästan. Sedan gick vi till ett annat ölhak och var där en liten stund.
Trots att det var en relativt kort kväll ute, jag var hemma strax efter 01 tror jag, så har hela dagen idag varit förstörd lik förbannat. Usch alltså! Jag har vart så seg och haft huvudvärk, mådde illa hela morgonen och har hunnit tänka tanken att "jag skall fan aldrig mer supa..." x antal gånger under dagen. Och faktiskt så känns det inte som det är värt det, att slösa bort en hel dag bara för att man är ute och festar en kväll. Jag skall inte gå ut på flera månader nu! Hoppas jag kan hålla det. Passar ju ganska bra ihop med mitt spartänk också. Självklart kan man ta ett glas vin och så nån gång, men fan inte så att man inte orkar göra ett dugg dan efter. Ångest!
Vid närmare sjutiden nu ikväll tog vi bilen ut till svampskogen. Hann inte kika så mycket innan solen gick ner, men det var skönt att få lite frisk luft och känna att man åtminstone gjort något litet denna dag.
Blev en snål kantarell-macka till oss var, men gott var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar