torsdag 26 augusti 2010

Nicole verkar vilja ha med mig ut, trots att vi precis kom hem...

Inskolningen på dagis i förmiddags gick kanon. Nicole traskade glatt in och lekte med andra barn och fröknarna hela tiden. Jag satt och drack kaffe med en annan mamma, och det var inte många gånger Nicole kom och tittade efter om jag var kvar. När vi gick ut från dagis och jag bökade med vagnen sprang hon upp mot grinden igen och ville tillbaka in. Bra tecken!
Imorgon skall vi vara med dom andra barnen en stund utomhus och på måndag skall vi börja pröva att jag går därifrån en liten stund.


Eftermiddagen har jag spenderat med gamla Bergsjön-kompanjonerna Helena & Pernilla. Och Nicole då såklart. Vi fikade i Haga och det var jättetrevligt att få tjötat lite igen. Vet inte hur många år sen jag såg Pernilla sist?! Och Helena har jag bara "hunnit" träffa två gånger denna sommaren. På måndag åker hon tillbaka till Umeå igen och man blir nästan lite sur så här i efterhand att vi inte såg till att ses mer nu när hon vart hemma hela sommaren. Ja ja, får väl skylla på att båda jobbat typ varenda dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar