torsdag 1 april 2010

Det händer lite då och då att jag hoppar på vågen för att kolla läget. Imorse hände det. Det var en nästintill magisk upplevelse.
Vågen visade en gammal bekant siffra jag inte sett skymten av på ett bra tag nu. Min innan-jag-blev-på-smällen-vikt!
Visserligen vägde jag minus två kilo vid inskrivningen, men jag brukade pendla mellan dessa två kilo innan jag blev gravid.
Så nu mina vänner, har
jag faktiskt gått ner mina 20 graviditetskilo. Och jag har ju fortfarande inte börjar träna ännu. Förutom att promenera alternativt cykla till och från jobbet om dagarna senaste tiden.
Dock måste jag tyvärr tillägga att kroppen inte är den samma... Jag behöver få bukt med allt daller lite här och var, så att börja träna känns allt väldig aktuellt ändå...

Verkar bli ofrivilligt långledig under hela påskhelgen, men försöker skita i pengarna och njuta av att få massa massa tid med familjen! Och kanske hinna träffa lite vänner oxå.
Imorgon blir det middag med Åsa & Helena, ser jag mycket fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar