onsdag 7 april 2010

Idag har pappa/morfar passat Nicole medan jag & Stefan jobbade. Nicole passade på att ta nån form av sömnrekord och sov hela fyra timmar!
Lagom till jag var hemma från jobbet plingade mamma/mormor & syster/moster på dörren. Vi fikade och lilla fröken fick ett jättefint regnställ av snälla mormorn sin. Nu skall vi ut och plaska i vattenpölarna nån dag, skoj!

Igår kom naturkunskaps-boken. Äntligen.
Imorgon är det lektion, vilket betyder att det är läx-kväll ikväll.
Plötsligt verkar allt på tv:n så ovanligt intressant, det går knappt att slita sig. Jag kommer på hundra saker som verkar viktigare än att slå upp boken och börja mala.
Nä, mina ursäkter börjar ta slut. Jag MÅSTE börja läsa NU, men min kropp vill nog egentligen bara sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar