onsdag 21 april 2010

Nu skall ni allt få höra... Svaret på den ständiga frågan typ alla ställer näst efter "är allt bra med Nicole"? Jo, nämligen "har hon fått någon mer tand ännu då"??
Och plötsligt händer det! Idag, åtta månader efter de två första tändernas ankomst, kommer nu tand nummer tre, den högra framtanden. Som vi väntat, haha! Inte för att jag trott det var något fel på henne :), utan just för att det kommer bli så mycket lättare för henne att tugga ordentligt med lite fler tänder.
Idag var jag ju som sagt hos tandläkaren igen och efter det var jag & Nici hos min farmor & farfar hela eftermiddagen.
Även pappa/morfar, bror/morbror & syster/moster höll oss sällskap.
Rena rama familjeträffen (på pappas sida) blev det.
God mat i mängder, desserter och annat gott blev vi itryckta i vanlig ordning. Min famor är allt en riktig hejare på att göda andra.

Nicole vill mata oss hela tiden...

Lilla N med söta lilla moster Caroline

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar