tisdag 20 april 2010

Jag var hos tandläkaren idag och vet ni vad? Inga hål alls hade jag!!! Känns overkligt underbart! När jag satt där i stolen och höll mina tummar så hårt jag bara kunde medan jag väntade på min dom, tänkte jag för mig själv att jag nog hellre föder barn än att behöva laga hål. Räcker att jag bara tänker på den där jäkla borren så får jag rysningar. Dessutom fick jag äntligen tecknat ett sånt där frisktandvårds-avtal, så nu kan jag känna mig trygg.
Hade dock lite tandsten som behövdes ta bort, skall dit redan imorgon igen. Så det får bli samma rutt imorgon, jag tar med mig lillskruttan till farmor och farfar som bor nära tandläkarn och så kan vi umgås med dom hela eftermiddagen. Idag fick vi sticka efter lunch och en omgång kortspel eftersom jag skulle jobba kväll, men imorgon är jag helt ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar